رابطه کارت سوخت و قارچ

وقتی برای اولین بار کارت تلفن ساخته شد به طور اتفاقی به معادله معروف انیشتین (1) رسیدند و اینطوری شد که کارت سوخت رو به سرعت ساختند تا قبلا از اینکه انرژی هسته آزاد بشه بتونیم نهایت استفاده از بنزین رو ببریم و جلوی گسترش گرما در سرما و سرما در گرما رو بگیریم بنابراین هیچ راهی نبود جز سپهر الکتریک.

این پدیده نادر که هیچ کس فامیلیشو نمیدونه بعضیا می گن نادرقلی بعضی دیگه میگن نادر مرادی فرد ولی باری به هر جهت مهم نیست مهم اینه که این پدیده نادره البته بعضیا می گن نادره حسینی فرد و بعضیا دیگه می گن نادره رمضانی ولی بازم مهم نیست

مهم اینه که قارچ گرون شده میدونید چرا؟ چون وقتی یک بمب اتمی منفجر میشه یک ابر قارچی شکل تولید میشه به این پدیده نادر میگن :)

اما خبر رسیده که عده ای به جای کارت سوخت از کارت تلفن استفاده کرده و با اداره نفت و مراسلات پستی تماس گرفتند البته از طریق دستگاه کارت خوان بنزین و عده ای دیگه از طریق کارت سوخت تونستن از باجه تلفن چاه نفت پیدا کنن! و حتا انسان های اولیه هم عقلشون به این موارد نمیرسیده و این در نوع خودش و در انواع دیگر بی نظیر جلوه می کنه که شایان توجه زیاد است البته نمیدونم شایان فامیلیش چیه ولی عده ای می گن شایان گل محمدی و عده دیگه می گن شایان رضایی منش ولی آنچه که مهم میباشد این است که عده ای نخبه با مخلوط کردن کارت سوخت و کارت تلفن بدون غنی سازی اورانیوم به انرژی هسته ای دست یافتند که حتی سانتریفوژ هم نیاز نداره !!!!

البته من اینو باور نکردم تا اینکه یکی از همین آقایان به من چیزی نشون داد! میدونی چی بود؟ بله درست حدس زدید یک قارچ !! اون قارچ محتوی انرژی هسته ای بود!!!!

بله اونا تونسته بودند به جای این که از بمب هسته ای ابری قارچی شکل درست کنن از قارچ بمب هسته ای شکل درست کنن!!! من این قارچ و نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام اومد اینقدر منو زد که چرا این قارچ رو نشسته خوردی گفتم باباجان حالا قبوله اشتباه کردم ولی چرا میزنی؟
و اینطوری شد که من به انیشتین بدبین شدم ولی می گن آنکه حسابش به باک است همش فکر هلاک است گویا انیشتین نیز کارت سوختش تمام شده بوده که تصمیم گرفته بوده از ناچاری به فکر یک فرمول جدید بیفته اما فرق او با من اینست که پدرش اورا به خاطر خوردن قارچ نشسته نزد بلکه پدرش به او قارچ داد و گفت آلبرت جان این قارچ رو بگیر و سعی کن چند روز با همین قارچ زنده بمانی و از اون موقع بود که وی یا ایشان یا همون آلبرت پی به قدرت این قارچ برد

متاسفانه کسی نمیدونه چطوری شد که انیشتین این فرمول جهان انگیزاننده رو کشف کرد ولی من فکر می کنم او در ابتدا به فکر این افتاد که چگونه قارچی داشته باشد به وسعت یک شهر تا بیشتر از چند روز با آن زنده بماند اما فکر اینرا نکرد که چنین قارچی نه تنها پدر آن شهر را در می آورد بلکه آبا و اجداد و نوه و نتیجه ها را بدبخت می کند

و اکنون ما در پی وصل کردن نامدیم و می در ساغر اندازیم،
چو گویی که از روز ازل
من نباشم پیش تو در یک غزل
ای که خال لبت کشته س مارا
من چگونه برکشم در دام هجران زین سبب
وانکه تو در بطن هجران میروی
کارت سوختت کجاست در نری؟
من کی ام ، تو که ای و ما که ایم
این همه گل را ما کجا دیده ایم
چون تو گویی در نهایت درس عشق
قارچ و هسته کلهم در هم بکش
ما ز روی یاران خوش بافتیم
ما چه گناهی مگر ساختیم؟
ساقیا جام ما را تو کجا برده ای
کارت سوخت اندرونش را برده ای
من نخواهم این می و این چیزها
چون شرابم بود از همه بنزین ها
تو توانی گر بخور با بازوی خویش
من هنر کردم چون زنم با تیغ ، ریش!

عزیزان امیدوارم که خسته نشده باشید ازین متن علمی فرهنگی هنری اشتباهی سیاسی روانشناسی

(1) E = MC2

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تصویر

مغز انسان

ترس چگونه عمل می کند؟