مشکلات در زندگی زناشویی

هر وقت مشکلی پیش میاد باید حل بشه و گرنه در آینده اون مشکل دو برابر ایجاد مشکل می کنه. و حل شدن مشکل نباید :
1- با دعوا و جنگ و جدل باشه بلکه با حرف زدن منطقی و بدون غرور و پافشاری الکی. چون بعضیا فکر می کنن اگه بگن اره تو راست می گی و غرورشون رو بشکنن (البته این نوع غرور کاملا مسخره و بیخوده) اون موقع شکست بزرگی توی زندگیشون خوردن و یا اینکه دیگه کسی بهشون احترام نمی ذاره یا از این فکرای بیخود.

2- نباید بی خیال شدن از مسئله رو به عنوان حل شدن مشکل تلقی کرد. بی خیار که سالاد نمیشه!!! باید همه ابعاد مشکل روشن و شفاف بشه اون موقع مشکل حل شده.

3- مشکلای قبلی رو نباید با هم مخلوط کرد مثه اینکه بخوای سه تا معادله 6 مجهولی رو با هم مخلوط کنی بعد حل کنی. خوب بابا نمیشه !!

اصلا آدم میتونه به مسایله اطرافش به صورت طنز و بامزه نگاه کنه اون موقع میبینید که همه این مشکلات چقدر راحت حل میشن. و چقدر بامزه میشن

مثلا می تونی یاد بگیری که وقتی پول نداشتی به جای غصه خوردن و تو سر خودت زدن پیش خودت یا به دیگران بگو من پول ندارم ولی پول دارها رو دوست دارم


یا مثلا وقتی مادر زنت یا مادر شوهرت جلو همه ضایت کرد و یه متلک پروند همونجا به جای قاطی کردن و به جای اینکه بیایی زنت رو متهم کنی بگو : ای بابا مادر دست شما درد نکنه دیگه می خوای یه چوب بیارم بزنی تو سرم؟:P

اصلا می تونی مادر زنت یا همون مادر شوهرت اگه خیلی بده مثل چارلی چاپلین به شکل یه مرغ چاقالو ببینیش. و یا پدر زنت رو مثله گروهبان دودو توی پلنگ صورتی. اونوقت وقتی اینو یاد گرفتی اگه زنت بهت محبت بکنه اون لحظه مثل جودی ابوت (توی کارتون بابا لنگ دراز) میبینیش و وقتی هم عصبانی بود مثله نامادری کزت (توی کارتون ژان وال ژان)!!!

نظرات

‏ناشناس گفت…
من مژگان دختری 24 ساله هستم که با ناپردی خود زندگی می کنم که معتاد می باشد.او اینقدر پست است که گاهی می خواهد با من هم سکس کند من را راهنمایی کنید 09192456128 .اگر خودش هم برداشت یه مرد پیدا شه بگه غلام خان این چه کاری که تو با این دختر می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمکم کنید
Thinker گفت…
واقعا متاسفم که اینو میشنوم و نمی دونم چی بگم! نمی دونم شاید بهتر باشه که ازش شکایت کنی واقعا نمی دونم که این راه درسته یا نه ولی این تنها چیزیه که به فکرم میرسه. و در ضمن نباید بذاری این وضعیت تو رو از مسیرت از هدفات و آرزوهات دور کنه.

پست‌های معروف از این وبلاگ

تصویر

مغز انسان

ترس چگونه عمل می کند؟