روراست بودن در زندگی زناشویی

به نظر من یکی از کارهایی که زن و شوهر ها باید در زندگیشون داشته باشن

اینه که هیچ نکته مبهمی بینشون نباشه. و همیشه از همه چیز همدیگه خبر داشته باشن

بذارید چند تا مثال بزنم . من خیلیها رو دیدم که (البته باید ببخشید ولی این عین واقعیته) فیلمهای صحنه دار

نگاه می کنن و خوب خیلی هم علاقه دارن که نگاه کنن. من با خوب بودن یا بد بودن این موضوع کاری ندارم

ولی اکثرشون وقتی می خوان نگاه کنن من شنیدم که می گن یواشکی یا وقتی که کسی خونه نیست می شینن

و نگاه می کنن. برای من این موضوع اصلا قابل هضم نیست. چرا باید آدم از همسرش چیزی رو پنهان کنه. چرا از

همون اول طوری برخورد نکرده که این فیلم رو با همسرش بشینه نگاه کنه. چه اشکالی داره؟ مگه غیر از اینه که

خیلی وقتا با هم بودن. حالام بشینن باهم فیلم رو نگاه کنن. ممکنه که دفعه اول همسرتون خوشش نیاد و یا ناراحت

بشه اما به نظر من بعدا با روش های درست میشه کاری کرد که همسرتون این موضوع رو قبول کنه و اونوقت

اولا هم اطمینان دو طرف بیشتر میشه هم رابطه دوستیه محکم تری به وجود میاد چون مثلا همسر شما میدونه

که شما به این طور فیلما علاقه داری و دیگه فکرش به جاهای دیگه و سوظن های دیگه کشیده نمیشه و حتی

ممکنه سعی کنه برای اینکه شما رو بیشتر راضی کنه کارهای دیگه ای انجام بده.

یک مثال دیگه که همین تازگیها متوجه شدم اینکه بعضیها روزه نمی گیرن ولی به همسرشون گفتن که روزه

هستن و تمام ماه رمضونو این طوری سپری می کنن.

من اگر با کسی ازدواج کنم هیچ وقت نمی ذارم مسیله ای یا موردی باشه که اون ازش خبردار نشه و سعی

می کنم همیشه همه چیز بین ما شفاف باشه.

البته من همین الان هم با دوستام و همه کسایی که باهاشون رابطه دارم اینطوری برخورد می کنم و همین

باعث شده که اولا هیچ وقت با دیگران مشکلی نداشته باشم و دوم اینکه همیشه مورد علاقه دیگران بودم البته

قصد تعریف از خودم رو ندارم فقط می خوام بگم که تا چه حد داشتن یک "سیاست شفاف" میتونه باعث

لذت بردن از زندگی و رابطه با اطرافیان داشته باشه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تصویر

مغز انسان

ترس چگونه عمل می کند؟